Gratis Accu

Gardena-OM-507293

Gratis Accu

De Power for All Alliance is een van de grootste samenwerkingen van toonaangevende fabrikanten wereldwijd en biedt ruim 100 toepassingen voor huis- en tuin­gereedschappen waaronder grasmaaiers, heggenscharen, pompen en bladblazers. Eén 18V-accu voor het gebruik van meer dan 70 producten van Gardena en een aantal andere merken.

Om de verkopen via tuincentra aan te jagen ontvangen consumenten tot en met 31 oktober 2022 een gratis accu bij aanschaf van een Gardena Power for All-accumachine. Zij kunnen zich met de aankoopbon online melden via refundactie.eu. Per post wordt dan een gratis accu toegezonden.

De voordeelactie wordt ondersteund door een crossmediacampagne. In het tv-programma De Grote Tuinverbouwing is tijdens de actieperiode regelmatig aandacht voor onder meer accuheggenscharen. Tegelijkertijd start Gardena een campagne online en op social media. Via pr worden consumentenmedia geïnformeerd. De focus ligt daarbij op accuproducten zoals de heggenschaar, de telescopische heggenschaar en de stokzaag. Voor tuincentra die hun klanten willen attenderen op de voordeelactie heeft Gardena POS-materiaal beschikbaar.

Marketingmanager Alwin van der Pluym is ervan overtuigd dat draadloos, flexibel tuinieren de toekomst is. ‘De Power for All Alliance biedt extra veel profijt. Consumenten kunnen de accu voor allerlei toepassingen in huis en tuin gebruiken en zijn dus voordeliger uit. Tevens hoeven er uiteindelijk minder accu’s geproduceerd te worden.’

Deel dit bericht

Meer berichten

Online bloemenverzender Topbloemen.nl stopt het netwerk van lokale bloemisten voor de distributie van online bestelde boeketten. De vaste samenwerking met 83 lokale bloemisten in Nederland wordt ontbonden, officieel per 1 juli 2025. Een brief met die mededeling is volgens de NOS bij de aangesloten bloemisten bezorgd.

De deelnemende bedrijven pakten flink uit met gastvrije ontvangsten en mooie productpresentaties van onder andere intrigerende nieuwigheden op het gebied van pot- en perkplanten, volle parkeerplaatsen en dientengevolge stijgende bezoekerscijfers: het vier dagen durende event FlowerTrials 2024, 11-14 juni, was wederom succesvol.

Maar liefst 86% van de Nederlanders heeft op dit moment een huisdier of heeft er in het verleden een gehad blijkt uit het jaarlijkse huisdierenonderzoek van NVG en Dibevo. Van katten tot aan vijvervissen is gezelligheid de belangrijkste motivatie om een huisdier te nemen, gevolgd door ‘onvoorwaardelijke vriendschap’. Ook vormen huisdieren een integraal onderdeel van het gezinsleven – waardoor ze zelfs de vakantieplannen beïnvloeden.  Het huisdierbezit in Nederland is het afgelopen jaar ongeveer gelijk gebleven: in bijna de helft van alle huishoudens lopen, vliegen of zwemmen één of meer dieren. Ook ‘interessante of mooie dieren’ en ‘fijn om voor een dier te zorgen’ worden aangevoerd als redenen om een huisdier te nemen. Bij honden staat ‘meer bewegen en actief bezigzijn’ hoog genoteerd (55%). 

Floramedia bestaat 100 jaar. Dit feestelijke feit werd nog eens kracht bijgezet door de verlening van het predicaat ‘Koninklijk’ door Koning Willem-Alexander. Zonder meer een erkenning van Floramedia’s uitzonderlijke bijdrage aan de sector gedurende een eeuw. De officiële uitreiking vond plaats op 5 juni door burgemeester Jan Hamming.

Vanaf 1 maart 2024 is Intratuin Etten-Leur up & running. Eigenaar Freek Schalk van voorheen Life & Garden Etten-Leur, is enthousiast: ‘Het voelt alsof we een stoptrein zijn geweest die ineens bij een intercity moet aanhaken.’

GRS Retail en inkooporganisatie Prickels slaan de handen ineen om tuincentra in Nederland en België nog beter te bedienen. De gedeelde visie om tuincentra-eigenaren in hun vrije ondernemerschap te ondersteunen, gecombineerd met het streven om maximale waarde te bieden tegen minimale kosten, maakt de samenwerking een logische stap. Op 1 juli 2024 zal GRS Retail […]

Laatste editie