Versterkte samenwerking tussen drie plantenmerken

Frame-62

Versterkte samenwerking tussen drie plantenmerken

Drie toonaangevende plantenmerken, Amigra Grasses, Magical Hydrangea en Addenda, intensiveren hun samenwerking om een sterke positie te veroveren in tuincentra met eigen verkoopconcepten op de winkelvloer.

Met focus op merkbeleving en zichtbaarheid creëren de merken van Brands of Plants een onderscheidend aanbod dat consumenten aanspreekt en verkoop stimuleert. De focus ligt op tuinplanten waarbij Magical Hydrangea ook kamer hortensia’s biedt.

Brands of Plants biedt een breed scala aan POS materialen en sales tools om consumenten te inspireren en te enthousiasmeren. De opvallende conceptpresentaties zorgen voor een hogere omzet en een verbeterde doorloopsnelheid, tevens ondersteunen ze de productkennis van medewerkers op de winkelvloer door de duidelijk afleesbare productkenmerken.

Door een uniforme visuele identiteit te creëren wordt de kracht van de samenwerking benadrukt. Door synergie in aanpak en gedeelde contacten, krijgt de samenwerking onder de naam Brands of Plants een nieuwe uitstraling. De merken presenteren zich met een nieuwe huisstijl, zoals een fris overkoepelend logo, dat de samenwerking symboliseert.

MERKEN VAN BRANDS OF PLANTS IN HET KORT:
Addenda: Tuinplanten Campanula en Hebe voor een bloeiende tuin, terras en balkon.
Magical Hydrangea: Hortensia’s voor binnen en buiten met een ‘magisch’ kleurenpalet geprezen om de lange houdbaarheid.
Amigra Grasses & More: Visueel aantrekkelijke siergrassen en tuinvarens.

Deel dit bericht

Meer berichten

Bij Intratuin Arnhem Presikhaaf werkten werkbegeleiders en medewerkers samen met theatermaker Merel Rutgers en team Ruimtekoers aan theatervoor stellingen en theatertrainingen. In een veilige setting onderzochten zij hoe cultuur maken en beleven kan bijdragen aan persoonlijke groei en inclusieve arbeids ontwikkeling.

Terwijl de eerste kerstdecoraties op de winkelvloer verschijnen, is het achter de schermen tijd om vooruit te kijken. Augustus en september zijn dé maanden om de basis te leggen voor een sterk voorjaar. Niet terugblikken, maar vooruitplannen.

Tuincentrum Intratuin Ostmann in Emden (DE) heeft op donderdag 21 augustus, na flinke vertraging bij de bouw, op feestelijke wijze de deuren geopend an de Württemberger Straße 12. Tijdens de openingsdagen van 21 t/m 31 augustus profiteerden klanten van diverse aanbiedingen en activiteiten. Emden is de zevende vestiging van familiebedrijf Ostmann, geleid door Rainer en Elvira Ostmann.

De vraag naar een sfeervolle buitenruimte blijft groeien. Consumenten willen een balkon of terras waar ze kunnen ontspannen en genieten van bloemen en groen. De Pelargonium past perfect binnen de vijf belangrijkste trends van 2025: 

Het nieuwe Naturgartencenter Kremer in Siegen is op 14 maart feestelijk geopend en in gebruik genomen. Tevens wordt dit jaar het 120-jarig jubileum gevierd van Kremer, ter gelegenheid hiervan worden 120 fascinerende tuin- en natuurverhalen gepresenteerd, die bezoekers kunnen ontdekken in de Kremer Naturgartencenters.

Zaterdag 15 maart was de feestelijke opening van de nieuwe aanwinst van tuincentrumketen bijStox: GroenRijk/bijStox in het Limburgse Berg en Terblijt. Felicitaties en veel succes gewenst aan de eigenaren Annette en Peter Stox en het team van medewerkers van bijStox.

Van 24 tot 26 juni 2025 presenteert spoga+gafa de nieuwste innovaties op het gebied van tuinmeubelen, accessoires, verlichting en zonwering. Dit jaar staat het thema Design Gardens centraal. spoga+gafa 2025 toont hoe de tuin van de toekomst eruit zal zien, met duurzame en esthetische oplossingen die inspelen op de veranderende behoeften van de tuinliefhebber. In het Trendrapport tuinmeubelen en -decoratie geeft de vakbeurs alvast enige richtlijnen.

Laatste editie