Decorum lanceert nieuwe campagne op Trade Fair Aalsmeer

Decorum - campagne Trade Fair

Decorum lanceert nieuwe campagne op Trade Fair Aalsmeer

‘Je hebt bloemen en je hebt bloemen van Decorum. Hetzelfde geldt voor planten. Allemaal het beste van het beste. Niks standaard, maar het neusje van de zalm. En dat van Hollandse bodem.  Te koop bij het tuincentrum en de bloemist in jouw omgeving.’  Dat is de boodschap van de nieuwe Decorum campagne.

Royal FloraHolland Trade Fair Aalsmeer is de grootste beurs van Nederland en hier ontvangt Decorum jaarlijks al haar klanten en ambassadeurs. Vorig jaar is op deze beurs de nieuwe huisstijl geïntroduceerd en andere jaren waren altijd nieuwe producten, verpakkingen en kwekers te vinden in de stands.

Ook dit jaar verrast Decorum weer, maar dan anders. Met une grande campagne die geïnspireerd is door Nederlands bekendste designers. Met als doel Nederland te inspireren. Decorum doet dat niet alleen en ook niet met een eigen winkel, maar samen met jou, de vakhandel.

Met de campagne biedt het merk ondersteuning om Decorum producten aantrekkelijker te maken. Hierbij hoort ook een tuincentrum oplossing en POS materiaal voor bloemisten.

Ben jij benieuwd? Decorum is te vinden in de stands 9.10 en 26.1. Hier ontdek jij wat deze campagne voor jou kan betekenen en natuurlijk word je meegenomen in de wereld van Decorum.

Decorum is het A-merk van ruim vijftig Nederlandse kwekers. Deze kwekers werken samen aan een merk dat staat voor kwaliteit, innovatie en duurzaamheid. Met honderden innovaties per jaar is het assortiment van Decorum altijd wisselend en altijd verrassend. 

T: +31 174 615 372
info@decorumcompany.com
www.decorumplantsflowers.com

Deel dit bericht

Meer berichten

De kerstshowkoorts waart al enkele weken door tuincentrumland. Er wordt in het hele land – van noord naar zuid – koortsachtig gewerkt aan de opbouw van de kerstshows. Het belooft weer een heel spektakel te worden waar mensen ook dit jaar weer van heinde en verre naar toe zullen reizen. TuinZaken nam alvast een kijkje achter de schermen bij de kerstshows van Intratuin Duiven en bij Tuincentrum Leurs in Venlo.

De najaarseditie van de no nonsens groene vakbeurs gericht op de handel, Plantarium|Groen-Direkt, was succesvol blijkens de positieve handelsstemming en tevreden exposanten. De combinatie Plantarium|Groen-Direkt heeft, met de 230 stands, aantrekkingskracht op het groene vakpubliek – de beursvloer was beide dagen goed gevuld met bezoek.

Tuinbranche Nederland presenteerde eerder dit jaar al de drie tuintrends van 2025 waarbij klimaatbestendigheid de basis vormt. De trends Cosmic Future, Slow Life en Unique Utopia hebben een verschillende uitstraling. Ook kan een klimaatbestendige tuin anno 2025 zowel een wilde uitstraling als een strak ontwerp hebben. Nieuwe sfeerbeelden tonen hoe tuinplanten, struiken en bomen daarbij sfeerbepalend zijn.

De 25 finalisten voor de Glazen Tulp Awards 2024-2025 zijn bekend. Kwekers kweken met passie en zetten dit product vervolgens met zorg in de markt. Reden dat kwekers noviteiten en concepten graag onder de aandacht brengen.

Webshop Topbloemen.nl, onderdeel van Topgeschenken.nl, gaf in juni aan de vaste samenwerking met 83 lokale bloemisten uiterlijk per 30 juni 2025 te ontbinden om voortaan de logistiek vanuit eigen regionale distributiecentra te regelen.

Megan James (28) is de nieuwe medewerker van Tuinbranche Nederland op het thema duurzaamheid. ‘Ik kom uit de regio Utrecht en woon samen met mijn vriend Olivier en teckel Gina. In mijn vrije tijd ben ik graag actief door te wandelen in de natuur, te sporten en te repeteren met mijn theatergroep.’

Gerecycled afval als basis voor meer natuur in de stad klinkt u­topischer dan het in werkelijkheid is. The Urban Jungle Project ontwikkelde in samenwerking met de 3D print experts van 10XL constructies uit 100% gerecycled consumentenafval voor de toepassing van bomen, struiken en vaste planten op daken, straten en pleinen.

Dit jaar start Smiemans Projecten met de bouw van een ambitieus project voor de grootste botanische tuin in Zweden, Botaniska trädgård in Göteborg dat jaarlijks door 600.000 bezoekers wordt bezocht, het terrein is in totaal 75 hectare groot.

Tijdens de jaarlijkse Najaarsbeurs bij Plant Collect in Boskoop werd eind augustus opnieuw het volledige assortiment aan tuin- en kamerplanten gepresenteerd, in combinatie met het Plantbeeb-concept. Het is bemoedigend om te zien dat de interesse in Plantbeeb onverminderd groot blijft, vertelt Nelleke Moens van Plant Collect. ‘Ook dit jaar hebben zich weer diverse nieuwe tuincentra bij het concept aangesloten, ondanks dat Plantbeeb nog maar een halfjaar in de tuincentra beschikbaar is. De blijvende belangstelling bevestigt de waarde en het succes van het concept.’

Laatste editie