Decorum lanceert nieuwe campagne op Trade Fair Aalsmeer

Decorum - campagne Trade Fair

Decorum lanceert nieuwe campagne op Trade Fair Aalsmeer

‘Je hebt bloemen en je hebt bloemen van Decorum. Hetzelfde geldt voor planten. Allemaal het beste van het beste. Niks standaard, maar het neusje van de zalm. En dat van Hollandse bodem.  Te koop bij het tuincentrum en de bloemist in jouw omgeving.’  Dat is de boodschap van de nieuwe Decorum campagne.

Royal FloraHolland Trade Fair Aalsmeer is de grootste beurs van Nederland en hier ontvangt Decorum jaarlijks al haar klanten en ambassadeurs. Vorig jaar is op deze beurs de nieuwe huisstijl geïntroduceerd en andere jaren waren altijd nieuwe producten, verpakkingen en kwekers te vinden in de stands.

Ook dit jaar verrast Decorum weer, maar dan anders. Met une grande campagne die geïnspireerd is door Nederlands bekendste designers. Met als doel Nederland te inspireren. Decorum doet dat niet alleen en ook niet met een eigen winkel, maar samen met jou, de vakhandel.

Met de campagne biedt het merk ondersteuning om Decorum producten aantrekkelijker te maken. Hierbij hoort ook een tuincentrum oplossing en POS materiaal voor bloemisten.

Ben jij benieuwd? Decorum is te vinden in de stands 9.10 en 26.1. Hier ontdek jij wat deze campagne voor jou kan betekenen en natuurlijk word je meegenomen in de wereld van Decorum.

Decorum is het A-merk van ruim vijftig Nederlandse kwekers. Deze kwekers werken samen aan een merk dat staat voor kwaliteit, innovatie en duurzaamheid. Met honderden innovaties per jaar is het assortiment van Decorum altijd wisselend en altijd verrassend. 

T: +31 174 615 372
info@decorumcompany.com
www.decorumplantsflowers.com

Deel dit bericht

Meer berichten

Stilstaan is achteruitgaan, daarom pakken we elk jaar een of meerdere afdelingen aan voor een nieuwe uitstraling, zegt tuincentrumondernemer Peggy Leurs. ‘Dit jaar hebben we meerdere afdelingen samen gepakt en insamenwerking met Laurens Doesborgh van lookINsight een compleet nieuwe winkelroute gemaakt. Deze nieuwe route voert je langs geheel vernieuwde afdelingen met een groot wow effect. Het gaat om de afdelingen interieur, kamerplanten, dieren, sfeer, geur en snijbloemen. Alle afdelingen zullen midden maart helemaal klaar zijn. Een mega klus maar dankzij een zeer enthousiast team, dat zeer betrokken is bij de ombouw- en verbouwplannen, met een geweldig resultaat.’

Wie zijn je klanten? Een succesvolle strategie voor een tuincentrum begint bij een goed begrip van het klantenpotentieel in het verzorgingsgebied. Door een grondige locatieanalyse uit te voeren, kunnen tuincentra beter inspelen op de behoeften van hun klanten en strategische beslissingen nemen over assortiment, marketing en uitbreiding.

De voorjaarseditie van Plantarium|Groen-Direkt, 4-5 februari bevestigde de energie in de sector. Tuincentra zijn enthousiast over het voorjaar en kwekers zijn goed voorbereid op de vraag. Het resulteerde in een drukke beurs, waar veel buitenplanten van eigenaar wisselden. 

De nieuwste trends en ontwikkelingen op het gebied van kerst- en sfeerartikelen werden gepresenteerd op de GRS Januaribeurs op 22 en 23 januari.

In het jaar dat Dijk 35 jaar bestaat, is er nieuws met een feestelijk tintje: Dijk Natural Collections komt weer voor honderd procent in handen van oprichter Wim Dijk. Voor Dijk Natural Collections is dit een hele mooie nieuwe schrede.

De Nederlandse bloemen- en plantenexport realiseert 7,1 miljard euro in 2024, een groei van 4%. Dit blijkt uit de exportstatistieken van Floridata, gepubliceerd door de VGB. De exportwaarde van snijbloemen steeg met 7% en komt daarmee uit op 4,4 miljard euro. De export van planten bleef op hetzelfde niveau als vorig jaar, met een omzet van 2,6 miljard euro.

Na bijna vijf jaar inzet voor de Belgische Tuincentra Vereniging (BTV) heeft directeur Dirk Ballekens besloten te stoppen en zijn loopbaan een andere oriëntering te geven. ‘Tijdens deze periode heb ik mijn activiteiten voor BTV gecombineerd met zelfstandige activiteiten: een pompoenenkwekerij, lesgever voor agrarische vormingsinstellingen, lezingen voor verenigingen en het brouwen van twee bieren’, expliceert Ballekens. ‘Afgelopen jaar werd duidelijk dat alles nog moeilijk te combineren valt. Finaal heb ik besloten om door te gaan met mijn zelfstandige activiteiten.’

Intratuin gaat voor een goed bio-begin van het nieuwe jaar. Sinds januari is er in de winkels een breed biologisch assortiment aan kamerplanten te vinden, van Aloe vera en varens tot vetplanten. Om de klant een handje te helpen zijn er in verschillende winkels speciale plekken ingericht, zoals de Biotafel, waar de biologische kamerplanten worden uitgelicht. Hiermee claimt Intratuin een van de eerste retailers te zijn met een grootschalig biologisch assortiment.

‘We beginnen het jaar met groot nieuws’, zo laat Peter Stox weten. ‘GroenRijk Berg en Terblijt wordt lid van onze bijSTOX- familie! Wij kijken met veel enthousiasme uit naar deze uitbreiding dat een belangrijke stap is in onze missie om hét tuincentrum van heel Limburg te zijn.’

Laatste editie