Beeztees the world of puppy

Beeztees

Beeztees the world of puppy

April is voor Beeztees ook wel de newborn maand. In deze maand zetten wij het puppy concept extra in het zonnetje. Sinds 2018 is het Beeztees Puppy Concept één van onze meest toonaangevende concepten. Het assortiment is zeer divers, functioneel en tegelijkertijd ziet het er ook nog eens fantastisch uit. Het perfecte concept om een nieuwe hondeneigenaar vanaf het begin aan je winkel te binden!

Ieder jaar komen er weer veel nieuwe puppy’s bij. Voor een nieuwe hondenbezitter is het aanschaffen van de pup en de puppyfase zelf, hèt belangrijkste moment. In deze fase is er veel behoefte aan informatie, specifieke producten en ook een speciale (baby-achtige/schattige) beleving. Voor retailers liggen hier veel kansen om daar op in te spelen. Eén van deze kansen is, het doorvoeren van puppy als aparte categorie op de winkelvloer. Op die manier kan er optimaal rendement uit deze doelgroep worden gehaald.

INFORMATIEVOORZIENING
Een nieuwe puppy-eigenaar is vaak nog onwetend. Dit brengt ook de nodige onzekerheden met zich mee. Hierdoor is hij of zij nog veel op zoek naar informatie en worden er puppy checklists geraadpleegd. Het is daarom als winkel ook verstandig, om deze consumenten goed op weg te helpen met wat zij allemaal nodig hebben voor hun pup. Dit kun je doen door extra informatievoorzieningen bij het schap, of door medewerkers de klant te laten helpen. Ook kan de website een rol spelen. Door op de website relevante informatie te plaatsen, ben je goed zichtbaar voor de nieuwe hondeneigenaar.

ALLES VOOR DE PUP
Als retailer is het belangrijk om alles voor de pup aan te bieden. Doordat vaak puppy checklists worden geraadpleegd, is de consument specifiek op zoek naar deze producten.

Belangrijke segmenten zijn onder andere:
    •    Spelen
    •    Slapen
    •    Eten&Drinken

SPELEN

Binnen de categorie spelen zijn een aantal artikelen erg belangrijk:  van kauwspeelgoed, tot verschillende soorten knuffels, denkspelletjes&snuffelmatten en heartbeat knuffels. Deze knuffels dragen bij aan de ontwikkeling van de pup en geven de puppy een vertrouwd gevoel in zijn of haar nieuwe omgeving.

SLAPEN
Puppy’s slapen heel veel uren per dag en daarom is een goede rustplek ook zo belangrijk. Hiervoor is een bench met benchkussen perfect, maar ook een eigen mandje of kussen is erg fijn.     

ETEN&DRINKEN
Tot slot mag eten en drinken natuurlijk ook niet ontbreken! Hiervoor zijn verschillende voer- en drinkbakken geschikt, maar ook een likmat kan een uitkomst bieden om rustig te leren eten en schrokken te voorkomen.

 

Scan de QR-code voor meer informatie over het puppy concept of volg @beeztees_puppy

Deel dit bericht

Meer berichten

30 september van 9 tot 15 uur bent u van harte welkom op onze jaarlijkse Kerstbomenbeurs. Diverse standhouders en noviteiten staan voor u klaar om er weer een succesvol kerstbomenseizoen van te maken. Voor een hapje en een drankje wordt uiteraard gezorgd en we maken er zoals elk jaar weer een gezellige dag van. 

Tegenwoordig tuinieren we met z’n allen in het voorjaar als de zon schijnt. Fijn voor ons, maar niet voor de plant. Tot zo’n dertig jaar geleden was het najaar juist hét plantseizoen.

Een nieuwe duurzame mijlpaal voor Capi Europe dat zich sinds mei 2023 B Corp mag noemen. B Corp, Business as a force for good, is een keurmerk voor sociale bedrijven die met hun product of dienst bijdragen aan een betere wereld. Om het B Corp certificaat te krijgen moet je als bedrijf voldoen aan hoge […]

Na de succesvolle oprichting van Euro Plant Tray GmbH in juni 2023 is Dirk Bansemer benoemd tot algemeen directeur. Alle operationele zaken van de coöperatie worden vanaf nu binnen EPT gecoördineerd. Denk aan de financiering van de trays en de contractuele overeenkomsten met producenten en toekomstige gebruikers van de trays. Rupert Fey is benoemd tot […]

Na een moeizame start dit jaar laat de nieuwste Garden Retail Market Update van Garden Connect zien dat de bezoekersaantallen op websites tijdens Q2-23 verbeteren. De vraag naar kamerplanten daalde met 4 procent, naar tuinmeubelen werd 8 procent meer gezocht en het aantal zoekopdrachten rondom tuincentra lag 5 procent hoger dan in 2022.

Een aantal jaar geleden introduceerde OK Plant compleet ingerichte tuincentrumtafels met onderscheidende producten van het lifestylemerk Kolibri; orchideeën, groene planten gecombineerd met woonaccessoires en sierpotten. Uit recent onderzoek blijkt dat het Kolibri-assortiment een positieve invloed heeft op de winkelomzet. Inmiddels staan er 55 tuincentrumtafels bij hoogwaardige tuincentra en retailers in Europa.

Plukboeketten zijn verrassend populair in Europa. Ze stralen positiviteit, vrolijkheid en optimisme uit, en dat is precies wat de consument nodig heeft.

Laatste editie