Beeztees kip: Hét kippenconcept voor het voorjaar!

Foto pagina 1

Beeztees kip: Hét kippenconcept voor het voorjaar!

Het voorjaar staat voor de deur en dat houdt in dat het buitenleven seizoen weer begint. De zeven kippenaccessoires van Beeztees passen hier perfect bij. Deze kippenaccessoires zijn uniek, functioneel en zijn gemaakt van 100% gerecycled materiaal. Perfect voor het kippenseizoen dat eraan komt.

Er komen meer en meer hobbykippen bij. Niet alleen in Nederland, maar wereldwijd is de kip een populair – maar onderschat – huisdier! Gezien de grote potentiële marktomvang en het huidige smalle aanbod, heeft Beeztees een geweldig kippenconcept gelanceerd, gemaakt van 100% gerecycled materiaal! Beeztees slaat met dit concept een nieuwe weg in. De kip is een enorm populair huisdier en verdient het dan ook om verwend te worden met accessoires voor in het kippenhok of de ren. Zowel om verveling tegen te gaan als het plezier te verhogen.

 

100% GERECYCLED
Wat dit kippenconcept zo uniek maakt is, dat de producten allemaal zijn gemaakt van 100% gerecycled plastic afkomstig van drinkpakken. De papiervezels, ook afkomstig van deze drinkpakken, worden hergebruikt bij de fabricage van onder andere dozen en toiletpapier. Op deze ECO-vriendelijke wijze worden gebruikte drinkpakken gered van de verbrandingsoven en hergebruikt voor het maken van nieuwe producten. De touwen van de schommel en snackroller, zijn gemaakt van gerecyclede PET flessen. De verpakkingen van de producten zijn gemaakt van FSC karton en de producten zelf kunnen worden gerecycled.

EIGEN DESIGN
De producten binnen het kippenconcept zijn door Beeztees zelf ontworpen en daardoor 100% uniek. Alle modellen zijn geregistreerd en de producten worden in Nederland geproduceerd. De producten kunnen in alle
seizoenen, van de winter tot aan de zomer, worden gebruikt en zijn te reinigen in de vaatwasser op de ECO stand.

EAT, SNACK & PLAY

Het concept wordt onderverdeeld in drie groepen: EAT, SNACK & PLAY. Met de twee producten binnen de categorie EAT, zoals de voerbak, kan de kip op een leuke en functionele manier worden gevoerd. Met de producten binnen de SNACK categorie, kan de kip van snacks worden voorzien, bijvoorbeeld middels de speel- en snackbal.

Tot slot kunnen met de PLAY producten, kippen spelenderwijs worden beloond met lekkers of kan er worden gespeeld. Hiervoor biedt de kippenschommel uitkomst.

EGG-CITED GEWORDEN?
Getting egg-cited, één van de dingen die we uitdragen met dit concept. Niet alleen voor de kip zijn deze producten leuk, maar ook voor de baasjes is het leuk om de kip ermee bezig te zien! Het kippenconcept is in het schap mooi te presenteren door de toevoeging van promotionele materialen. Er worden ook influencers ingezet om de producten onder de aandacht te brengen bij een groot publiek. Daarnaast hebben wij ook een contentpakket beschikbaar waarin social posts en blogs zitten die te gebruiken zijn voor de ondernemers. Het Kip concept is jaarrond te presenteren in de winkel.

Deel dit bericht

Meer berichten

De vraag naar een sfeervolle buitenruimte blijft groeien. Consumenten willen een balkon of terras waar ze kunnen ontspannen en genieten van bloemen en groen. De Pelargonium past perfect binnen de vijf belangrijkste trends van 2025: 

Het nieuwe Naturgartencenter Kremer in Siegen is op 14 maart feestelijk geopend en in gebruik genomen. Tevens wordt dit jaar het 120-jarig jubileum gevierd van Kremer, ter gelegenheid hiervan worden 120 fascinerende tuin- en natuurverhalen gepresenteerd, die bezoekers kunnen ontdekken in de Kremer Naturgartencenters.

Zaterdag 15 maart was de feestelijke opening van de nieuwe aanwinst van tuincentrumketen bijStox: GroenRijk/bijStox in het Limburgse Berg en Terblijt. Felicitaties en veel succes gewenst aan de eigenaren Annette en Peter Stox en het team van medewerkers van bijStox.

Van 24 tot 26 juni 2025 presenteert spoga+gafa de nieuwste innovaties op het gebied van tuinmeubelen, accessoires, verlichting en zonwering. Dit jaar staat het thema Design Gardens centraal. spoga+gafa 2025 toont hoe de tuin van de toekomst eruit zal zien, met duurzame en esthetische oplossingen die inspelen op de veranderende behoeften van de tuinliefhebber. In het Trendrapport tuinmeubelen en -decoratie geeft de vakbeurs alvast enige richtlijnen.

In 2024 liet Bloemenbureau Holland uitgebreid onderzoek doen naar de houding en het koopgedrag van bloemen- en plantenkopers in Nederland, Duitsland, Frankrijk en Groot-Brittannië. In elk land namen ongeveer 2.000 kopers deel aan een online enquête. Daarnaast werden winkelinterviews afgenomen en vond er eyetracking-onderzoek plaats in verschillende winkelkanalen.

2024 was het warmste jaar (+1,5°C) sinds het begin van de klimaatregistratie. ‘We moeten allemaal onze inspanningen opvoeren om het klimaat te beschermen en ons aan te passen aan de klimaatverandering’, zegt Horst Fischer, directeur van de Internationale Tuinententoonstelling 2027 Metropole Ruhr (IGA).

Per 1 januari heeft het Duitse tuincentrum Gartenwelt Bocholt zich aangesloten bij GRS Retail. Met deze samenwerking kunnen de nieuwe eigenaren, Giovanni Rooks en Mark Starte, gebruikmaken van een uitgebreid dienstenpakket ter ondersteuning bij het verder ontwikkelen van hun tuincentrum.

De Week van de Groene Tuin wordt uitgebreid naar een volledige maand. April is de maand waarin veel mensen de tuin in gaan en staat voortaan in het teken van het vergroenen van tuinen, balkons en straten.

Laatste editie