Beeztees kip: Hét kippenconcept voor het voorjaar!

Foto pagina 1

Beeztees kip: Hét kippenconcept voor het voorjaar!

Het voorjaar staat voor de deur en dat houdt in dat het buitenleven seizoen weer begint. De zeven kippenaccessoires van Beeztees passen hier perfect bij. Deze kippenaccessoires zijn uniek, functioneel en zijn gemaakt van 100% gerecycled materiaal. Perfect voor het kippenseizoen dat eraan komt.

Er komen meer en meer hobbykippen bij. Niet alleen in Nederland, maar wereldwijd is de kip een populair – maar onderschat – huisdier! Gezien de grote potentiële marktomvang en het huidige smalle aanbod, heeft Beeztees een geweldig kippenconcept gelanceerd, gemaakt van 100% gerecycled materiaal! Beeztees slaat met dit concept een nieuwe weg in. De kip is een enorm populair huisdier en verdient het dan ook om verwend te worden met accessoires voor in het kippenhok of de ren. Zowel om verveling tegen te gaan als het plezier te verhogen.

 

100% GERECYCLED
Wat dit kippenconcept zo uniek maakt is, dat de producten allemaal zijn gemaakt van 100% gerecycled plastic afkomstig van drinkpakken. De papiervezels, ook afkomstig van deze drinkpakken, worden hergebruikt bij de fabricage van onder andere dozen en toiletpapier. Op deze ECO-vriendelijke wijze worden gebruikte drinkpakken gered van de verbrandingsoven en hergebruikt voor het maken van nieuwe producten. De touwen van de schommel en snackroller, zijn gemaakt van gerecyclede PET flessen. De verpakkingen van de producten zijn gemaakt van FSC karton en de producten zelf kunnen worden gerecycled.

EIGEN DESIGN
De producten binnen het kippenconcept zijn door Beeztees zelf ontworpen en daardoor 100% uniek. Alle modellen zijn geregistreerd en de producten worden in Nederland geproduceerd. De producten kunnen in alle
seizoenen, van de winter tot aan de zomer, worden gebruikt en zijn te reinigen in de vaatwasser op de ECO stand.

EAT, SNACK & PLAY

Het concept wordt onderverdeeld in drie groepen: EAT, SNACK & PLAY. Met de twee producten binnen de categorie EAT, zoals de voerbak, kan de kip op een leuke en functionele manier worden gevoerd. Met de producten binnen de SNACK categorie, kan de kip van snacks worden voorzien, bijvoorbeeld middels de speel- en snackbal.

Tot slot kunnen met de PLAY producten, kippen spelenderwijs worden beloond met lekkers of kan er worden gespeeld. Hiervoor biedt de kippenschommel uitkomst.

EGG-CITED GEWORDEN?
Getting egg-cited, één van de dingen die we uitdragen met dit concept. Niet alleen voor de kip zijn deze producten leuk, maar ook voor de baasjes is het leuk om de kip ermee bezig te zien! Het kippenconcept is in het schap mooi te presenteren door de toevoeging van promotionele materialen. Er worden ook influencers ingezet om de producten onder de aandacht te brengen bij een groot publiek. Daarnaast hebben wij ook een contentpakket beschikbaar waarin social posts en blogs zitten die te gebruiken zijn voor de ondernemers. Het Kip concept is jaarrond te presenteren in de winkel.

Deel dit bericht

Meer berichten

Stilstaan is achteruitgaan, daarom pakken we elk jaar een of meerdere afdelingen aan voor een nieuwe uitstraling, zegt tuincentrumondernemer Peggy Leurs. ‘Dit jaar hebben we meerdere afdelingen samen gepakt en insamenwerking met Laurens Doesborgh van lookINsight een compleet nieuwe winkelroute gemaakt. Deze nieuwe route voert je langs geheel vernieuwde afdelingen met een groot wow effect. Het gaat om de afdelingen interieur, kamerplanten, dieren, sfeer, geur en snijbloemen. Alle afdelingen zullen midden maart helemaal klaar zijn. Een mega klus maar dankzij een zeer enthousiast team, dat zeer betrokken is bij de ombouw- en verbouwplannen, met een geweldig resultaat.’

Wie zijn je klanten? Een succesvolle strategie voor een tuincentrum begint bij een goed begrip van het klantenpotentieel in het verzorgingsgebied. Door een grondige locatieanalyse uit te voeren, kunnen tuincentra beter inspelen op de behoeften van hun klanten en strategische beslissingen nemen over assortiment, marketing en uitbreiding.

De voorjaarseditie van Plantarium|Groen-Direkt, 4-5 februari bevestigde de energie in de sector. Tuincentra zijn enthousiast over het voorjaar en kwekers zijn goed voorbereid op de vraag. Het resulteerde in een drukke beurs, waar veel buitenplanten van eigenaar wisselden. 

De nieuwste trends en ontwikkelingen op het gebied van kerst- en sfeerartikelen werden gepresenteerd op de GRS Januaribeurs op 22 en 23 januari.

In het jaar dat Dijk 35 jaar bestaat, is er nieuws met een feestelijk tintje: Dijk Natural Collections komt weer voor honderd procent in handen van oprichter Wim Dijk. Voor Dijk Natural Collections is dit een hele mooie nieuwe schrede.

De Nederlandse bloemen- en plantenexport realiseert 7,1 miljard euro in 2024, een groei van 4%. Dit blijkt uit de exportstatistieken van Floridata, gepubliceerd door de VGB. De exportwaarde van snijbloemen steeg met 7% en komt daarmee uit op 4,4 miljard euro. De export van planten bleef op hetzelfde niveau als vorig jaar, met een omzet van 2,6 miljard euro.

Na bijna vijf jaar inzet voor de Belgische Tuincentra Vereniging (BTV) heeft directeur Dirk Ballekens besloten te stoppen en zijn loopbaan een andere oriëntering te geven. ‘Tijdens deze periode heb ik mijn activiteiten voor BTV gecombineerd met zelfstandige activiteiten: een pompoenenkwekerij, lesgever voor agrarische vormingsinstellingen, lezingen voor verenigingen en het brouwen van twee bieren’, expliceert Ballekens. ‘Afgelopen jaar werd duidelijk dat alles nog moeilijk te combineren valt. Finaal heb ik besloten om door te gaan met mijn zelfstandige activiteiten.’

Intratuin gaat voor een goed bio-begin van het nieuwe jaar. Sinds januari is er in de winkels een breed biologisch assortiment aan kamerplanten te vinden, van Aloe vera en varens tot vetplanten. Om de klant een handje te helpen zijn er in verschillende winkels speciale plekken ingericht, zoals de Biotafel, waar de biologische kamerplanten worden uitgelicht. Hiermee claimt Intratuin een van de eerste retailers te zijn met een grootschalig biologisch assortiment.

‘We beginnen het jaar met groot nieuws’, zo laat Peter Stox weten. ‘GroenRijk Berg en Terblijt wordt lid van onze bijSTOX- familie! Wij kijken met veel enthousiasme uit naar deze uitbreiding dat een belangrijke stap is in onze missie om hét tuincentrum van heel Limburg te zijn.’

Laatste editie