Aansluitende plantarrangementen

Mixt Creations 14 november 2022 - bus

Aansluitende plantarrangementen

Op de Trade Fair Aalsmeer onthulde Mixt Creations de nieuwe huisstijl. Voortaan worden de merknamen strikter ingezet. Mixt Creations is het bedrijf zelf en Plant Creations het consumentenlabel waaronder plantarrangementen Europawijd verkocht worden.

Na tien jaar was het een mooi moment voor een rebranding van het bedrijf waarbij ook het logo van het label Plant Creations een kleine make-over heeft ondergaan. ‘De slogan The green gift that makes you smile komt subtiel in het logo terug door het glimlachende blaadje’, geeft Ton Kleijberg aan. Naast de vernieuwde website en alle andere kanalen is ook de bus uitgevoerd in de nieuwe huisstijl.

Tevens staan, ook na dit eerste decennium, kwaliteit en service altijd voorop. ‘Mixt Creations is professioneler geworden. Door trends op de voet te volgen en moodboards te maken voor en met de klant sluiten onze plant­arrangementen nog beter aan op de eindklant. Zowel de exporteur als hun eindklant zien de omzet stijgen doordat de plantarrangementen 100% passen bij wat de klant zoekt’, aldus Kleijberg.

Deel van het Mixt Creations team: v.l.n.r. Angelique van den Haak, Ton Kleijberg, Jolanda van der Hoorn en Esther Hoekstra

Deel dit bericht

Meer berichten

IPM Essen heeft een nieuw forum gepland in het jonge planten­gebied in hal 2: van 28 tot en met 31 januari 2025 kunnen veredelaars en kwekers van jonge planten op Messe Essen informatie uitwisselen over de toekomstige thema’s van deze belangrijke interface in de tuinbouw. ​​‘Op IPM Essen willen we een ontmoetingsplaats bieden in het centrum van het jonge plantengebied waar actuele onderwerpen en oplossingen kunnen worden besproken met experts en producenten, evenals kennis en knowhow kunnen worden doorgegeven’, legt IPM-projectmanager Andrea Hölker uit.

Vanaf heden is er per kwartaal een specifiek prijsindexcijfer voor de groenbranche beschikbaar op de website van CBS. Dit prijsindexcijfer ‘landschapsverzorging’ biedt groenondernemers de mogelijkheid om een betrouwbare en sectorspecifieke referentie te gebruiken voor hun prijsindexering. Hiermee wordt een belangrijke stap gezet in het verbeteren van de transparantie en eenduidigheid binnen de sector.

Pets Place opent deze zomer een flagshipstore (2.100 m²) in The Wall, het rode winkelcentrum langs de A2 ter hoogte van Utrecht. Het nieuwe filiaal komt in het voormalige pand van BCC.

‘Intratuin is bezig om in alle winkels de Samen Groen Bezig route uit te rollen. Voor de opening van IT in Hulst in maart zijn een aantal borden opgehangen met informatie over duurzaam tuinieren maar al snel werd duidelijk dat meer uitingen nodig waren omdat er heel veel relevante onder­werpen zijn.

Van 3 tot 11 augustus was het Singapore Garden Festival 2024. Een groots event met diverse competities op het gebied van tuinontwerp en bloemsierkunst.

Nadat het herfstblad gevallen is komt er letterlijk een eind aan een kleurrijk seizoen: tuin, balkon en of terras zien grauw en grijs. Met groenblijvers geef je de tuin een permanent groene uitstraling, ook in herfst en winter. Evergreens kun je uiteraard ook in potten planten.

Magical Hydrangea, bekend om haar sterke en van kleur veranderende hortensia’s voor zowel tuin als kamer, heeft bij de ontwikkeling van nieuwe merchandise lijn een unieke print ontworpen. Met de zogenaamde cyanotype techniek; een uniek fotografisch proces en toegepast met echte Magical blad- en bloemonderdelen. De primeur van de nieuwe Magical merchandise lijn wordt tijdens de najaarsbeurs van Plantarium|Groen Direkt in Boskoop gepresenteerd – stand nr. J1.126.

Laatste editie