25 jaar De Haan Group

De Haan Group-Kees de Haan-2707

25 jaar De Haan Group

Het is echt waar, De Haan Group bestaat 25 jaar! Tuincentrum-ondernemers helpen bij het realiseren van goedlopende en succesvolle winkels: dat is waar De Haan al 25 jaar energie uithaalt. De bekende naam in de wereld van tuincentraombouw, renovatie en realisatie markeert met trots een kwart eeuw het verschil maken binnen tuincentra.

Al in de beginjaren is de keuze gemaakt om exclusief te richten op tuincentra. Hierdoor heeft De Haan Group de kennis zorgvuldig opgebouwd. Met projecten binnen en buiten de landsgrenzen heeft het bedrijf zijn stempel gedrukt op de Europese tuincentrummarkt.

Kees de Haan, oprichter van De Haan Group, bedankt alle klanten, partners en teamleden die hebben bijgedragen aan het succes de afgelopen 25 jaar. Kees: ‘Ons jubileum is niet alleen een viering van ons verleden, maar ook een belofte naar de toekomst – we blijven streven naar kwaliteit, nieuwsgierigheid, creativiteit en duurzaamheid in alles wat we doen.’

De Haan kijkt terug op een leerzame tijd. Het is belangrijk nieuwsgierig te blijven in de wereld van tuincentra, het streven om nog meer grenzen te verleggen blijft. Ook kijken ze er naar uit om het jubileum te vieren met klanten en partners. Daarover snel meer!

Deel dit bericht

Meer berichten

IPM Essen heeft een nieuw forum gepland in het jonge planten­gebied in hal 2: van 28 tot en met 31 januari 2025 kunnen veredelaars en kwekers van jonge planten op Messe Essen informatie uitwisselen over de toekomstige thema’s van deze belangrijke interface in de tuinbouw. ​​‘Op IPM Essen willen we een ontmoetingsplaats bieden in het centrum van het jonge plantengebied waar actuele onderwerpen en oplossingen kunnen worden besproken met experts en producenten, evenals kennis en knowhow kunnen worden doorgegeven’, legt IPM-projectmanager Andrea Hölker uit.

Vanaf heden is er per kwartaal een specifiek prijsindexcijfer voor de groenbranche beschikbaar op de website van CBS. Dit prijsindexcijfer ‘landschapsverzorging’ biedt groenondernemers de mogelijkheid om een betrouwbare en sectorspecifieke referentie te gebruiken voor hun prijsindexering. Hiermee wordt een belangrijke stap gezet in het verbeteren van de transparantie en eenduidigheid binnen de sector.

Pets Place opent deze zomer een flagshipstore (2.100 m²) in The Wall, het rode winkelcentrum langs de A2 ter hoogte van Utrecht. Het nieuwe filiaal komt in het voormalige pand van BCC.

‘Intratuin is bezig om in alle winkels de Samen Groen Bezig route uit te rollen. Voor de opening van IT in Hulst in maart zijn een aantal borden opgehangen met informatie over duurzaam tuinieren maar al snel werd duidelijk dat meer uitingen nodig waren omdat er heel veel relevante onder­werpen zijn.

Van 3 tot 11 augustus was het Singapore Garden Festival 2024. Een groots event met diverse competities op het gebied van tuinontwerp en bloemsierkunst.

Nadat het herfstblad gevallen is komt er letterlijk een eind aan een kleurrijk seizoen: tuin, balkon en of terras zien grauw en grijs. Met groenblijvers geef je de tuin een permanent groene uitstraling, ook in herfst en winter. Evergreens kun je uiteraard ook in potten planten.

Magical Hydrangea, bekend om haar sterke en van kleur veranderende hortensia’s voor zowel tuin als kamer, heeft bij de ontwikkeling van nieuwe merchandise lijn een unieke print ontworpen. Met de zogenaamde cyanotype techniek; een uniek fotografisch proces en toegepast met echte Magical blad- en bloemonderdelen. De primeur van de nieuwe Magical merchandise lijn wordt tijdens de najaarsbeurs van Plantarium|Groen Direkt in Boskoop gepresenteerd – stand nr. J1.126.

Laatste editie